خرید 29 مدل بهترین مبدل برق خودرو [پرقدرت] و ارزان قیمت

5/5 - (1 امتیاز)

مبدل برق خودرو وسیله ای کاربردی برای تامین برق از باتری ماشین است. اگر در بیرون از شهر و دور از امکانات شهری بودید، برای اینکه وسایل الکتریکی را به باتری خودرو خود وصل کنید تا روشن شود، باید یک مبدل برق خودرو همراه داشته باشید. پیشنهاد می کنیم برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با خرید این وسیله ضروری را به خاطر داشته باشید.

مبدل برق خودرو چیست ؟

مبدل برق خودرو وسیله ای کاربردی برای تامین برق از باتری ماشین است. اگر در بیرون از شهر و دور از امکانات شهری بودید، برای اینکه وسایل الکتریکی را به باتری خودرو خود وصل کنید تا روشن شود، باید یک مبدل برق خودرو همراه داشته باشید. مبدل برق خودرو می تواند برق ۱۲ ولت DC باتری خودرو را به برق 110 یا 220 ولت شهری تبدیل کند. این وسیله، متناسب با توان خروجی خود می تواند انرژی چند وسیله را تامین کند.

انواع مبدل های برقی خودرو کدام است ؟

مبدل با توان کم: این مبدل فقط می تواند یک یا دو لامپ روشن کند یا می توان با استفاده از توان تبدیلی، گوشی ها و دیدایس ها را شارژ کند.

مبدل با توان متوسط: با این مبدل می توان انرژی تعداد بیشتری از وسایل را تامین نمود. وسایل کم مصرفی مثل لامپ و تلویزیون.

مبدل با توان بالا: این مبدل توانایی خروج 30 آمپر برق را دارد، یعنی با این مدل می توان یخچال، کولر یا پروژکتور را نیز روشن کرد.

بهترین مبدل برق خودرو

نکات مهم و ضروری در خرید مبدل برق خودرو

نوع مبدل، اولین نکته‌ای است که در خرید مبدل خودرو باید در نظر بگیرید. برای شناخت انواع مبدل باید بخش قبلی را مطالعه کنید تا با انواع مبدل آشنا شوید. بهتر است بدانید که مبدل را با توجه به توان تولیدی آن ها از منبع باتری خودرو، طبقه بندی می کنند. پس ابتدا باید وسایل الکتریکی که می خواهید با خود به سفر ببرید، در نظر بگیرید، سپس یک مبدل مناسب و قدرتمند خریداری کنید که به کارتان بیاید.

توان و شدت جریان مبدل برق ماشین

توان و شدت جریان مبدل، دومین نکته است که هنگام خرید مبدل خودرو باید در نظر بگیرید. بهتر است بدانید که توان یک اینورتر بر حسب وات و شدت جریان بر حسب آمپر می باشد. این گونه شما می توانید وات دستگاه هایی که می خواهید استفاده کنید با هم جمع کنید، تا متوجه شوید برای تامین انرژی وسایل الکتریکی که می خواهید استفاده کنید، به چه مبدلی نیاز دارید.

شدت جریان نیز مانند مورد قبل است، یعنی باید آمپر وسایلی که میخواهید مصرف کنید با هم جمع کنید، عددی که به دست می آید به شما نشان می دهد که برای تامین میزان آمپر دستگاه های مورد نظر، چه مبدلی مناسب کار شما است.

اندازه کابل اتصال دهنده

اندازه کابل اتصال مبدل به باتری خودرو، مورد دیگری است که هنگام خرید مبدل برق باید به آن توجه کنید. در این مورد شما باید یک فاصله حدودی از مسافتی که باتری خودرو وجود دارد تا جایی که می خواهید وسایل الکتریکی خود را بگذارید، داشته باشید. این گونه به راحتی اندازه کابل مبدل دستتان می آید.

مبدل هایی که کابل های طولانی دارند، هنگام باز کردن یا جمع کردن سیم آن ها، ممکن است سیم آن ها گره یا پیچ بخورد. مدل هایی هم که کابل های کوتاه دارند برای همه وسایل قابل استفاده نیستند. زیرا بعضی وسایل را می خواهید دورتر از خودرو قرار دهید، پس به کابل طولانی‌تر نیاز دارید.

سایر امکانات مبدل

بعضی از مدل های مبدل برق خودرو برای سهولت در کار، تعدادی پریز روی آن ها وجود دارد. همچنین بعضی از مبدل ها دارای یک چراغ اضطراری هستند، که هنگام خاموشی برای شما بسیار کارایی دارد. علاوه بر این موارد، مبدل می‌تواند تعدادی پورت و دستگاه usb داشته باشد یا به آن اضافه کرد. در این صورت اگر در خارج از شهر باشید، می توانید به راحتی گجت های هوشمند خود را شارژ کنید.

تمام موارد بالا علاوه بر نوع و برند مبدل، روی قیمت اینورتر و مبدل خودرو تاثیر گذارند و قیمت آن را تعیین می کند. مبدل به دلیل اینکه یک دستگاه الکتریکی است، حتما دقت کنید برند معروف و شناخته شده آن را انتخاب کنید، همچنین توجه داشته باشید برای خرید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید، تا دستگاه گارانتی معتبری داشته باشد. توصیه ما به شما این است که مبدل هایی که گارانتی و ضمانت نامه ندارند، خریداری نکنید.

نکاتی برای سالم نگه داشتن مبدل برق خودرو

برای حفظ و نگهداری بهتر مبدل خودرو، سعی کنید هنگامی که خودرو روشن است از مبدل استفاده کنید. دومین مورد این است که ابتدا ببینید مبدل برق خودرو چه توانی می تواند تولید کند. که بیشتر از حد توان دستگاه، از آن خروجی نگیرید. اگر بیشتر از حد توان دستگاه از آن استفاده کنید، ممکن است باتری منفجر شود یا دستگاه بسوزد.

سومین مورد این است که مبدل را در جایی که رطوبت دارد یا خیس است استفاده نکنید، زیرا مبدل یک دستگاه الکتریکی است، که در تماس با رطوبت و آب می سوزد. همچنین استفاده از مبدل در محیط های مرطوب باعث خطر برق گرفتگی می شود.

بهترین مارک های مبدل برق خودرو در بازار

مبدل برق خودرو باسئوس ، سارا ترانس ، کارسپا ، کوتک ، شیائومی ، انرجایزر ، پیشرانه ، راک ، دوراسل ، تارگوس ، راو پاور ، تکسام ، بلکین ، دایو ، جی تی تی ، سانتک ، باس ، ویلیون ، سولارتک ، پاورولوجی ، لایدستو  از مارک های باکیفیت در این زمینه هستند و پیشنهاد می کنیم انتخاب و خرید خود را از بین این برندهای شناخته شده در بازار انجام دهید.

در این پست برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با راهنمای خرید مبدل برق خودرو بیان کردیم. در ادامه لیستی از منتخب بهترین مدل های مبدل برق خودرو در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم که هر کدام از کیفیت و قیمت ارزان و مناسبی برخوردار هستند. با کلیک روی تصاویر یا دکمه خرید، می توانید مشخصات کامل محصول را مشاهده کرده و انتخاب و خرید اینترنتی مبدل برق خودرو را تکمیل و با خیالی راحت درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نویسنده

حسین صادقی

مدیر ارشد بخش محتوای لیسته

لیسته فروشگاه نیست و تنها بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت را از سایر فروشگاه ها به شما معرفی می کند.

بهترین پیشنهادات مبدل برق خودرو برای شما
پیشنهاد ما

خرید مبدل برق خودرو ویلیون کد 2000W

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: – مبدل برق ۱۲ ولت باتری به ۲۲۰ ولت متناوب(AC) – برای استفاده از دستگاههای با ولتاژ ۲۲۰ متناوب – ولتاژ خروجی تثبت شده با تغییرات بار مصرفی – دارای فن خنک کننده برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه – دارای سیستم های حفاظتی چند گانه برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و باتری – دارای فیوز – دارای خروجی USB – مناسب برای سیستم برق خورشیدی ۱- اخطار صوتی در صورت کاهش ولتاژ باتری ۲- حفاظت در برابر افزایش دما ۳- در صورت وجود اتصال کوتاه در خروجی دستگاه خاموش شده و خروجی را قطع می کند.
بیش از 30 نظر برای این محصول ثبت شده است.
بیش از 10 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.

خرید مبدل برق خودرو سولارتک مدل ST-2000S

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • اقلام همراه: گیره سر باطری اتصال فندکی
  • سایر توضیحات: ادامه مشخصات اینورتر ۱۲ به ۲۲۰ ولت ۲۰۰۰ وات سولارتک (solartech) به شرح زیر است: – ولتاژ خروجی تثبیت شده با تغییرات بار مصرفی – ‏داری سیستم های حفاظتی چندگانه برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و باطری – ‏دارای ۲ فیوز بیرونی مثبت و منفی – دارای فن خنک کننده برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه – دارای خروجی USB برای شارژ موبایل، تبلت و … – مناسب و بهینه برای سیستم برق خورشیدی Solar Power – اخطار صوتی در صورت کاهش ولتاژ باتری و در صورتی که ولتاژ به زیر ۱۱ ولت برسد بطور اتوماتیک قطع خروجی صورت می‌گیرد. – حفاظت در برابر افزایش دما (دستگاه در صورتی که نتواند با فن در حد مجاز خنک شود بطور اتوماتیک، خروجی را قطع کرده و خاموش می شود.) – در صورت وجود اتصال کوتاه در خروجی دستگاه خاموش شده و خروجی را قطع می‌کند. – ابعاد دستگاه : ۲۵۰ × ۱۱۰ × ۵۵ میلیمتر – وزن دستگاه : ۹۵۰ گرم
بیش از 25 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو باسئوس مدل CRNBQ-02

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • روش استفاده: لازم به ذکر است در ابتدای وصل کردن این وسیله به خودرو اگر ولتاژ ورودی کمتر از ۱۳.۲v باشد، پریزهای AC کار نمی کنند. بهتر است پس از روشن کردن موتور ماشین مقداری صبر کنید و سپس از آن استفاده کنید.
  • سایر توضیحات: دارای استانداردهای FCC ,RoHS ,UL | تعداد درگاه خروجی: ۴ عدد | نوع درگاه خروجی: USB , TYPE-C و دو پریز برق AC (US/JP) | توان خروجی کل: ۱۸۰W | پشتیبانی از فناوری فست شارژ QC ۳.۰
بیش از 5 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو ویلیون مدل 12V-TO-220V-500W

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: لیفان ۵۲۰
  • سایر توضیحات: – مبدل برق ۱۲ ولت باتری به ۲۲۰ ولت متناوب(AC) برای استفاده از دستگاههای با ولتاژ ۲۲۰ متناوب – ولتاژ خروجی تثبت شده با تغییرات بار مصرفی – دارای فن خنک کننده برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه – دارای سیستم های حفاظتی چند گانه برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و باتری ۱- اخطار صوتی در صورت کاهش ولتاژ باتری و در صورتی که ولتاژ به زیر ۱۱ ولت برسد بطور اتوماتیک قطع خروجی صورت می گیرد. ۲- حفاظت در برابر افزایش دما ( دستگاه در صورتی که نتواند با فن در حد مجاز خنک شود بطور اتوماتیک ، خروجی را قطع کرده و خاموش می شود. ۳- در صورت وجود اتصال کوتاه در خروجی دستگاه خاموش شده و خروجی را قطع می کند. ۴- در صورت اختلال اتصال به بدنه دستگاه حفاظت شده است. تبدیل ۱۲ ولت خودرو به ۲۲۰ ولت AC جهت روشن کردن لوازمی که با برق شهر کار می کنند حداکثر ۵۰۰ وات توجه کنید که جهت دوام بیشتر از ماکزیمم توان دستگاه استفاده نکنید. – ابعاد دستگاه : ۱۴۰×۱۱۵× ۵۰میلیمتر – وزن دستگاه : ۶۸۰ گرم
بیش از 15 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو فوسا کد 100

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: مشخصات فنی اینورتر فوسا : ۱۰۰ وات برند : فوسا FOOSA ولتاژ ورودی : ۱۲ ولت ولتاژ خروجی : ۲۲۰ ولت توان : ۱۰۰ وات نحوه نصب : توسط کابل مخصوص به فندک دارنده گواهینامه ایزو و CE از کشور انگلستان روشن کردن لامپ کم مصرف با ماشین خاموش برای مدت ۶ ساعت روشن کردن انواع ریش تراش کامپیوتر تلوزیون . ضبط صوت . آمپلی فایر و دریل و …
بیش از 20 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو مسترتولز مدل DT-2200W

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: ولتاژ خروجی تثبیت شده با تغییرات بار مصرفی – ‏داری سیستم های حفاظتی چندگانه برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و باطری – ‏دارای ۲ فیوز بیرونی مثبت و منفی – دارای فن خنک کننده برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه – دارای ۴ عدد خروجی USB برای شارژ موبایل، تبلت و … -دارای سه پورت خروجی برای روشن کردن دستگاه ها به صورت همزمان – دارای نمایشگر کنترل دیجیتال برای نمایش تغییرات آمپراژ و ولتاژ – مناسب و بهینه برای سیستم برق خورشیدی Solar Power – اخطار صوتی و نمایش اخطار در صورت کاهش ولتاژ باتری و در صورتی که ولتاژ به زیر ۱۱ ولت برسد بطور اتوماتیک قطع خروجی صورت می‌گیرد. – حفاظت در برابر افزایش دما (دستگاه در صورتی که نتواند با فن در حد مجاز خنک شود بطور اتوماتیک، خروجی را قطع کرده و خاموش می شود.) – در صورت وجود اتصال کوتاه در خروجی دستگاه خاموش شده و خروجی را قطع می‌کند. – وزن دستگاه : ۱۰۰۰ گرم
بیش از 5 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو ویلیون مدل Green- 1500W

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: – مبدل برق ۱۲ ولت باتری به ۲۲۰ ولت متناوب(AC) برای استفاده از دستگاههای با ولتاژ ۲۲۰ متناوب – ولتاژ خروجی تثبت شده با تغییرات بار مصرفی – دارای فن خنک کننده برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه – دارای سیستم های حفاظتی چند گانه برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و باتری – دارای ۲ فیوز بیرونی – دارای خروجی USB – مناسب برای سیستم برق خورشیدی ۱- اخطار صوتی در صورت کاهش ولتاژ باتری و در صورتی که ولتاژ به زیر ۱۱ ولت برسد بطور اتوماتیک قطع خروجی صورت می گیرد. ۲- حفاظت در برابر افزایش دما ( دستگاه در صورتی که نتواند با فن در حد مجاز خنک شود بطور اتوماتیک ، خروجی را قطع کرده و خاموش می شود. ۳- در صورت وجود اتصال کوتاه در خروجی دستگاه خاموش شده و خروجی را قطع می کند. تبدیل ۱۲ ولت خودرو به ۲۲۰ ولت AC جهت روشن کردن لوازمی که با برق شهر کار می کنند با توان حداکثر ۱۵۰۰ وات، توجه کنید که جهت دوام بیشتر از ماکزیمم توان دستگاه استفاده نکنید – ابعاد دستگاه : ۵۷×۱۰۳×۲۲۰میلیمتر – وزن دستگاه : ۹۵۰ گرم
بیش از 30 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو کارسپا مدل P600U-12

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: -مدل: P۶۰۰U-۱۲۲ -توان : ۶۰۰ وات -شکل موج خروجی : سینوسی کامل -فرکانس : ۵۰/۶۰HZ +- ۵% (Dip Switch selectable) -ولتاژ ورودی : ۱۲ ولت DC -محدوده ولتاژ ورودی : ۱۰.۵~۱۶.۵VDC -ولتاژ خروجی: ۲۲۰ ولت AC -دمای کارکرد : ۴۰ ~ ۲۰- -ابعاد ۸۰*۱۵۰*۲۶۰ میلی متر -وزن :۲ کیلو گرم -محافظت در برابر اتصال کوتاه، اتصال معکوس باربیش از حد -دارای LED ، جهت نمایش وضعیت کارکرد دستگاه – دارای سیستم های حفاظتی چند گانه برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و باتری – دارای فن خنک کننده برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه – فیوز جهت جلوگیری کردن از سوختن دستگاه در برابر اتصال معکوس – پورت USB به همراه خروجی ۵ ولت DC – قابلیت شارژ انواع موبایل از طریق پورت USB
بیش از 10 نظر برای این محصول ثبت شده است.
پیشنهاد ما

خرید مبدل برق خودرو لاولی مدل E1401

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: – دارای گیره سوسماری جهت اتصال به باتری خودرو – افزایش‌دهنده‌ی ولتاژ برق ۱۲ ولت خودرو به برق ۲۲۰ ولت – توان خروجی ۱۲۰ وات – قابلیت استفاده برای شارژ موبایل، تبلت، لپ تاپ، پاوربانک، دوربین، لامپ های اضطراری و …
بیش از 20 نظر برای این محصول ثبت شده است.
بیش از 10 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.

خرید مبدل برق خودرو تارگوس مدل AUTO/AIR/100W

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: برق ورودی :۱۲-۱۶ ولت برق خروجی : ۱۱۰ ولت (۱۰۰ وات توان ) دارای خروجی شارژ ۵ ولت USB
بیش از 10 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو 24 به 12 ولت رعد نو کد 001

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: – دارای سه سیم قرمز، زرد، آبی سیم زرد +۱۲ سیم قرمز +۲۴ و اتصال سیم آبی – ساخت ایران – شماره ثبت: ۱۰۱۲۳۶
بیش از 10 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو گرین مدل STARK PLUS

مشخصات کلی

  • سایر توضیحات: مبدل برق فندکی به برق ۲۰۰ وات و usb
بیش از 15 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو سارا مدل 12V-TO-220V-200W

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: وزن : ۶.۲ کیلوگرم ابعاد: ۱۵۰ * ۱۰۰ *۲۷۰ میلی متر نوع موج: Full Quadrangular ولتاژ ورودی : ۱۲V – DC توان خروجی : ۲۰۰W فرکانس پاسخ : ۵۰Hz ولتاژ خروجی : ۲۲۰V – AC باطری داخل : ندارد باطری خارجی : قابلیت اتصال به باطری ۱۲ ولت(خودرویی) را دارد. – دارای دکمه روشن و خاموش دستگاه
بیش از 10 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو ای استار مدل AST-500W 12V-TO-220V

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: پژو ۲۰۶-پراید
  • اقلام همراه: کابل اتصال اینورتر به فندکی کابل اتصال اینورتر به باتری

خرید مبدل برق خودرو پرشین اینورتر مدل 2000

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: خودروهای بنزینی و دیزلی
  • اقلام همراه: کابل و انبری اتصال به باطری
بیش از 10 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو تکنو پارس مدل SSA6000W

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات: مبدل یا اینورتر ، وسیله ای ضروری در زندگی روزمره می باشد . چه در هنگام سفر و گشت و گذار که هر جا را تبدیل به خانه شما کرده و چه در هنگام قطعی برق یا احداث باغی در خارج محدوده برق شهری ،شما را از نعمت برق بهره مند می سازد و وسایل پخت و پز ، چای ساز ،روشنایی و لب تاپ شما را روشن نگاه داشته و گوشی شما را شارژ کرده ویا با کفکش و پمپ باغ شما را آب یاری کرده وحتی استفاده از هر وسیله برش یا سوراخکاری را برای شما ممکن می سازد . شما با استفاده از مبدل های شرکت تکنو پارس که حقیقتا با کیفیت ترین محصول موجود در بازار می باشد مجاز به استفاده از وسایل زیر می باشید . کلیه وسایل عمومی منازل مانند روشنایی ، یخچال و فریز معمولی یا ساید بای ساید ، کولر آبی رومیزی (موتور وسط) تا توان ۳۵۰۰ ،چرخ گوشت خانگی ، تلویزیون ، شارژر لپتاپ و گوشی ، پلوپز تا توان۴۰۰ وات ،مودم و … وسایل خانه باغ ها مانند : پمپ کفکش ۱۷ متری تا توان ۳۷۵ وات ،شناور ۱۰۰ متری و پمپ لوورا خانگی تا توان۵۵۰ وات برای آبیاری تحت فشار قطره ای استفاده در کسب و کارهای سیار ارگ نوازی و باند ، دریل ، مینی سنگ فرز، هیلتی یا دریل تخریب کن ،ترازوی دیجیتال ، روشنایی و غیره . این سری از مبدل ها برعکس سری های هم رده بی کیفیت خود که با تعبیه نادرست فیوز بیرونی (که باعث افت توان و اتلاف انرژی باطری شما می گردد) باعث ضربه به سیستم های شما می گردد با تعبیه فیوز درونی قدرتمند و حساس به بهبود عملکردی دستگاه شما کمک می کند. توان خروجی در حالت پیک ۶۰۰۰ وات می باشد که برای چند لحظه ، مانند لحظه شروع به کار دریل، مینی سنگ و … قابل استفاده است.
بیش از 10 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو ویلیون مدل Green-500W

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: – مبدل برق ۱۲ ولت باتری به ۲۲۰ ولت متناوب(AC) برای استفاده از دستگاههای با ولتاژ ۲۲۰ متناوب – ولتاژ خروجی تثبت شده با تغییرات بار مصرفی – دارای فن خنک کننده برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه – دارای سیستم های حفاظتی چند گانه برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و باتری – دارای ۲ فیوز بیرونی – دارای خروجی USB – مناسب برای سیستم برق خورشیدی ۱- اخطار صوتی در صورت کاهش ولتاژ باتری و در صورتی که ولتاژ به زیر ۱۱ ولت برسد بطور اتوماتیک قطع خروجی صورت می گیرد. ۲- حفاظت در برابر افزایش دما ( دستگاه در صورتی که نتواند با فن در حد مجاز خنک شود بطور اتوماتیک ، خروجی را قطع کرده و خاموش می شود. ۳- در صورت وجود اتصال کوتاه در خروجی دستگاه خاموش شده و خروجی را قطع می کند. تبدیل ۱۲ ولت خودرو به ۲۲۰ ولت AC جهت روشن کردن لوازمی که با برق شهر کار می کنند با توان حداکثر ۵۰۰ وات، توجه کنید که جهت دوام بیشتر از ماکزیمم توان دستگاه استفاده نکنید – ابعاد دستگاه : ۵۴×۹۴×۱۵۰میلیمتر – وزن دستگاه : ۶۲۰ گرم
بیش از 60 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو سوئر مدل 10

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو : کامیون بنز آتگو، کامیون بنز اکتروس، کامیون بنز آکسور، کامیون ولوو FH12، کامیون ولوو FH13، کامیون کشنده البرز شش چرخ T375، کامیون کشنده شش چرخ KX480، کامیون کشنده کاوه شش چرخ KT420، کامیون مرسدس بنز 10 تن، کامیون و اتوبوس، کامیونت آرنا، کامیونت الوند 8.5 تن، کامیونت بادسان، مینی بوس ایویکو A50، مینی بوس کروز، هیوندای کامیونت HD65، هیوندای کامیونت HD78، کامیون رنو میدلام، کامیون رنو پریمیوم، کامیون اویکو، کامیون مان، کامیون رنو T480

خرید مبدل برق خودرو پیرکس مدل A10

مشخصات کلی

  • سایر توضیحات: مبدل برق ۲۴ به ۱۲ ولت پیرکس از نوع ۱۰ آمپر می باشد و مناسب ماشین های سنگین است که با برق ۲۴ ولت کار میکنند و نیاز به برق ۱۲ ولت دارند می باشد.

خرید مبدل برق خودرو تکنو پارس مدل SSA1000W

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • اقلام همراه: کابل گیره دار ورودی- کابل شارژر فندکی
  • سایر توضیحات: در این مدل تفاوتی در روشن یا خاموش بودن خودرو برای دستگاه ایجاد نمی کند ولی پیشنهاد می گردد در زمان استفاده خودرو رو روشن یا خاموش نکنید.
بیش از 5 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو ونک الکترونیک مدل 500

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: ابعاد ۶.۵×۱۶×۱۶ سانتی متر وزن ۶۲۴ گرم توان ۲۰۰ وات ولتاژ ورودی ۱۲ ولت ولتاژ خروجی ۲۰۰ ولت AC حداکثر جریان لحظه ای ۵۰۰ وات حداقل جریان دائم ۲۰۰ وات
بیش از 5 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو تکنو پارس مدل SSA4000W

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات: مبدل یا اینورتر ، وسیله ای ضروری در زندگی روزمره می باشد . چه در هنگام سفر و گشت و گذار که هر جا را تبدیل به خانه شما کرده و چه در هنگام قطعی برق یا احداث باغی در خارج محدوده برق شهری ،شما را از نعمت برق بهره مند می سازد و وسایل پخت و پز ، چای ساز ،روشنایی و لب تاپ شما را روشن نگاه داشته و گوشی شما را شارژ کرده ویا با کفکش و پمپ باغ شما را آب یاری کرده وحتی استفاده از هر وسیله برش یا سوراخکاری را برای شما ممکن می سازد . شما با استفاده از مبدل های شرکت تکنو پارس که حقیقتا با کیفیت ترین محصول موجود در بازار می باشد مجاز به استفاده از وسایل زیر می باشید . کلیه وسایل عمومی منازل مانند روشنایی ، یخچال و فریز معمولی یا ساید بای ساید ، کولر آبی رومیزی (موتور وسط) تا توان ۳۵۰۰ ،چرخ گوشت خانگی ، تلویزیون ، شارژر لپتاپ و گوشی ، پلوپز تا توان۴۰۰ وات ،مودم و … وسایل خانه باغ ها مانند : پمپ کفکش ۱۷ متری تا توان ۳۷۵ وات ،شناور ۱۰۰ متری و پمپ لوورا خانگی تا توان۵۵۰ وات برای آبیاری تحت فشار قطره ای استفاده در کسب و کارهای سیار ارگ نوازی و باند ، دریل ، مینی سنگ فرز، هیلتی یا دریل تخریب کن ،ترازوی دیجیتال ، روشنایی و غیره . این سری از مبدل ها برعکس سری های هم رده بی کیفیت خود که با تعبیه نادرست فیوز بیرونی (که باعث افت توان و اتلاف انرژی باطری شما می گردد) باعث ضربه به سیستم های شما می گردد با تعبیه فیوز درونی قدرتمند و حساس به بهبود عملکردی دستگاه شما کمک می کند. توان خروجی در حالت پیک ۴۰۰۰ وات می باشد که برای چند لحظه ، مانند لحظه شروع به کار دریل، مینی سنگ و … قابل استفاده است.
بیش از 5 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو کارسپا مدل P2000U-12

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: -مدل: P۲۰۰۰U-۱۲۲ -توان : ۲۰۰۰ وات -شکل موج خروجی : سینوسی کامل -فرکانس : ۵۰/۶۰HZ +- ۵% (Dip Switch selectable) -ولتاژ ورودی : ۱۲ ولت DC -محدوده ولتاژ ورودی : ۱۰.۵~۱۶.۵VDC -ولتاژ خروجی: ۲۲۰ ولت AC -دمای کارکرد : ۴۰ ~ ۲۰- -ابعاد ۱۰۰*۲۵۰*۳۴۰ میلی متر -وزن :۵ کیلو گرم -محافظت در برابر اتصال کوتاه، اتصال معکوس باربیش از حد -دارای LED ، جهت نمایش وضعیت کارکرد دستگاه – دارای سیستم های حفاظتی چند گانه برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و باتری – دارای فن خنک کننده برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه – فیوز جهت جلوگیری کردن از سوختن دستگاه در برابر اتصال معکوس – پورت USB به همراه خروجی ۵ ولت DC – قابلیت شارژ انواع موبایل از طریق پورت USB
بیش از 5 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو تکنو پارس مدل SSA12000W

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات: مبدل یا اینورتر ، وسیله ای ضروری در زندگی روزمره می باشد . چه در هنگام سفر و گشت و گذار که هر جا را تبدیل به خانه شما کرده و چه در هنگام قطعی برق یا احداث باغی در خارج محدوده برق شهری ،شما را از نعمت برق بهره مند می سازد و وسایل پخت و پز ، چای ساز ،روشنایی و لب تاپ شما را روشن نگاه داشته و گوشی شما را شارژ می کند .با انواع کولر سرمایش خانه یا باغ شما را ممکن می سازد، در فصول گرم با یک بخاری برقی کانون خانه شما را گرم می کند و ویا با کفکش و پمپ باغ شما را آب یاری کرده وحتی استفاده از هر وسیله برش یا سوراخکاری را برای شما ممکن می سازد. شما با داشتن این محصول بی رقیب مجاز به استفاده از وسایل زیر می باشید . کلیه وسایل عمومی منازل مانند روشنایی ، یخچال و فریز معمولی یا ساید بای ساید ، کولر آبی رومیزی (موتور وسط) تا توان ۳۵۰۰ ، کولر گازی اینورتری تا توان ۱۲۰۰۰ ، جارو برقی ، آب میوه گیری ،چرخ گوشت خانگی ، تلویزیون ، شارژر لپتاپ و گوشی ، پلوپز تا توان۴۰۰ وات ،مودم و …به صورت کلی ،سری ۱۲۰۰۰ پاسخگوی تمام نیاز های یک خانه می باشد . وسایل خانه باغ ها مانند : پمپ کفکش ۱۷ متری تا توان ۱ اسب ،شناور ۱۰۰ متری و پمپ لوورا خانگی تا توان۵۵۰ وات برای آبیاری تحت فشار قطره ای ، دستگاه لجن کش استفاده در کسب و کارهای سیار ارگ نوازی و باند ، دریل ، مینی سنگ فرز،سنگ فرز بزرگ ، هیلتی یا دریل تخریب کن ،دستگاه کلید زنی ، اتوی لوله کشی توان متعارف ،دستگاه جوش کاری اینورتری توان متعارف ، استفاده به جای موتور برق در وانت های یخچالی با توان کمپرسور تا ۱ اسب (با تعبیه یک باطری ۵۰ آمپر کمکی )،ترازوی دیجیتال ، روشنایی و غیره . این سری از مبدل ها برعکس سری های هم رده بی کیفیت خود که با تعبیه نادرست فیوز بیرونی (که باعث افت توان و اتلاف انرژی باطری شما می گردد) باعث ضربه به سیستم های شما می گردد با تعبیه فیوز درونی قدرتمند و حساس به بهبود عملکردی دستگاه شما کمک می کند. با داشتن این دستگاه دیگر به راحتی پرداخت قبض برق شما بر عهده باطری یا پنل شما می باشد . توان خروجی در حالت پیک ۱۲۰۰۰ وات می باشد که برای چند لحظه ، مانند لحظه شروع به کار دریل، سنگ فرز ، دستگاه جوش کاری و … قابل استفاده است. لازم به ذکر است توان های اشاره شده در دستگاه های قابل استفاده مورد پیشنهادی ما بوده و حمیت و دقت شما را در استفاده تا توان مذکور(نه بیش از حد) نیازمند است.
بیش از 5 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو کارسپا مدل 1.6KU-12

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: مناسب برای استفاده در سیستم های خورشیدی مناسب برای استفاده در خودروهای سواری شکل موج خروجی : شبه سینوسی توان خروجی : ۱۶۰۰ وات تحمل جریان های لحظه ای : دارد طراحی کامپکت و مناسب مسافرت محافظت های استاندارد دارای فیوز
بیش از 5 نظر برای این محصول ثبت شده است.
پیشنهاد ما

خرید مبدل برق خودرو باسئوس مدل CRNBQ-01

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: مجهز به ۴ پورت شامل ۲ پریز برق (US/JP)، یک پورت USB و یک پورت Type-C با توان خروجی ۱۵۰W حداکثر شدت جریان ورودی ۲۰A ۱۲V، حداکثر ولتاژ خروجی ۱۱۰ تا ۱۲۰ ولت، محدوده پاسخگویی فرکانسی ۶۰ هرتز شدت جریان خروجی یو اس بی ۴٫۵V ۵A / ۵V ۴.۵A / ۵V ۳ A / ۹V ۲A / ۱۲V ۱.۵A شدت جریان خروجی تایپ سی ۵V ۳A / ۹V ۲A / ۱۲V ۱.۵A، دارای صفحه نمایش دیجیتال برای نشان دادن جریان و ولتاژ محافظت از دستگاه در برابر ولتاژ های بیش از حد و اتصالات کوتاه، دارای دکمه خاموش و روشن دارای سری شارژر فندکی با کابلی به طول ۴۰ سانتی متر جهت شارژ از طریق فندکی ماشین ساخته شده از جنس پلاستیک PC + ABS مقاوم در برابر فشار، حرارت و ضربه
بیش از 30 نظر برای این محصول ثبت شده است.
بیش از 20 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.

خرید مبدل برق خودرو سارا مدل 24V-TO-220V-1000W

مشخصات کلی

  • سایر توضیحات: – مناسب برای خودروهای دارای دو باطری ۱۲ ولت مانند اتوبوس و کامیون – وزن : ۲۴.۷ kg – ابعاد : ۴۱۰ * ۱۷۸ * ۲۵۰ – نوع موج : Full Quadrangular – ولتاژ ورودی : ۲۴V – DC – توان خروجی : ۱۰۰۰ وات – شارژر : شارژر داخلی دارد – فرکانس پاسخ : ۵۰Hz – ولتاژ خروجی : ۲۲۰V – AC – باطری داخل : ندارد – باطری خارجی : قابلیت اتصال به باطری ۲۴ ولت را دارد. – دارای دکمه روشن و خاموش دستگاه
بیش از 5 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو میند مدل 300W

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • سایر توضیحات: تبدیل برق خودروی از ۱۲ به ۲۲۰ ولت با استفاده از گیره های سوسماری دارای حداکثر توان ۳۰۰وات داری ۱ عدد در گاه ۵ ولت USB ۵۰Hz
بیش از 10 نظر برای این محصول ثبت شده است.

خرید مبدل برق خودرو باسئوس مدل BS-CI30-02

مشخصات کلی

  • مناسب برای خودرو: تمام خودروها
  • اقلام همراه: یک عدد کیف برای ذخیره
  • سایر توضیحات: جنس: پلی کربنات + اکریلونیتریل بوتادین استایرن

دوست داری محصولات خودت رو اینجا نشون بدی و فروش خودتو بیشتر کنی ؟ کلیک کن