لیسته
0

خرید 48 مدل کالسکه و کریر بچه تاشو و مسافرتی [پرفروش] با قیمت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

کالسکه و کریر بچه یک وسیله کاربردی برای حمل آسان و بی خطر کودکان و نوزادان تازه به دنیا آمده است. به کمک این وسیله به راحتی می توانید در بیرون از خانه در مکان هایی مانند خیابان ، پارک و فروشگاه ها کودک و نوزاد خود را جابجا کنید. خرید این وسیله نیز مانند هر خریدی ، نیازمند رعایت برخی نکات ساده است که در ادامه آن ها را بیان می کنیم.

کالسکه و کریر بچه چیست؟ چه کاربردی دارد ؟

کریر یک گهواره کوچک است، پس می توان آن را به راحتی حمل و جا به جا کرد. کریر برای نوزادان بسیار عالی و پرکاربرد است. کریر معمولا برای کودکان تا 6 ماهگی استفاده می شود. پس از این سن، به دلیل افزایش وزن نوزاد، حمل آن مشکل می شود. از طرف دیگر، چون بچه بزرگ شده، نمی تواند در کریر بخوابد، خسته می شود و در آن راحت نیست، زیرا دیگر کریر، برای بچه 6 ماه به بعد، کوچک است.

چرا باید از کریر برای حمل کودک استفاده کنیم؟

برای حمل کودک و برای ایمن و راحت نگه داشتن نوزاد، بهتر است نوزاد را در کریر بگذارید. نوزادان معمولاً نمی توانند سر و گردن خود را نگه دارند. به همین دلیل وقتی آن ها را در آغوش نمی گیریم، باید در جای راحتی سر و گردن آن ها قرار بگیرد. پس باید از یک کریر استاندار برای راحتی نوزاد استفاده کنید.

ست کالسکه و کریر

کودک، بیشتر روز را برای رشد بهتر، خواب است. فرض کنید می خواهید به یک مهمانی بروید. اگر کودک شما در کریر نباشد، راحت و آرام نمی تواند بخوابد.

با کمک کریر می توانید محل خواب یا استراحت نوزاد را تغییر دهید و به اتاق خواب محدود نشوید. حضور نوزاد در محیط های جدید، دیدن رنگ های مختلف و یا نور خورشید، برای شناخت سریعتر محیط و رشد ذهنی کودک تاثیر زیادی دارد.

کریر به شکل گهواره است، پس در هر کجا نشسته اید با تکان دادن آن می توانید نوزاد را آرام کنید و او آرام بخوابد.

نکات مهم و کاربردی هنگام خرید ست کالسکه و کریر

هنگام خرید کالسکه به روکش چرخ ها دقت کنید، چرخ های کالسکه نوزاد باید روکش داشته باشند، در این صورت اگر سطحی یخ زده باشد یا روی سرامیک، سر نمی خورد. قبل از اینکه کالسکه را بخرید، آن را در فروشگاه باز و بسته کنید. تا اگر خراب بود یا مشکلی داشت، همان جا متوجه شوید و آن را برایتان درست کنند. با این کار، باز و بسته کردن کالسکه را نیز یاد می گیرید.

به قیمت کالسکه و کریر بچه کودک نیز توجه کنید، اگر این وسیله قیمت کمی داشته باشد، کیفیت چندانی نخواهد داشت. کالسکه ها را از آلومینیوم با کیفیت و سبک می سازند. در نتیجه حمل آن آسان تر است. پس سعی کنید یک کالسکه با کیفیت و با قیمت مناسب بخرید. یعنی نه خیلی گران باشد و نه خیلی ارزان.

دقت کنید که کالسکه قابلیت جا به جایی دسته داشته باشد. اگر دسته کالسکه قابلیت جا به جایی داشته باشد، این امکان به وجود می آید که نوزاد دنیای اطراف خود و فردی که نوزاد را هل می دهد، ببینید.

چرخ های کالسکه را همیشه در نظر داشته باشید، تا فرسوده نشوند.

به کمربندهای ایمنی محکم دقت کنید، در این صورت، ایمنی کمربندها تضمین می شود.

توجه به سن کودک

به سن کودک خود توجه کنید، کالسکه باید قابلیت این را داشته باشد که صد و هشتاد درجه تنظیم شود، در این صورت کودک به راحتی می تواند استراحت کند و بخوابد.

هنگام خرید، خدمات پس از فروش و داشتن گارانتی را در نظر بگیرید، تا در صورت خرابی کالسکه، به راحتی قابل تعمیر باشد.

قفل و ترمز کالسکه را به دقت بررسی کنید و همیشه آن را در نظر داشته باشید.

به راحتی صندلی کالسکه توجه کنید، تا کودک دلبندتان راحت در آن بخوابد.

دقت کنید که فلز کالسکه و کریر بچه با کیفیت باشد، تا در برابر افزایش وزن کودک مقاومت داشته باشد.

هنگام خرید کالسکه دقت کنید چرخ ها قابلیت چرخش سیصد و شصت درجه داشته باشد، تا کالسکه به راحتی حرکت کند و گیر نکند.

نکات مهم در استفاده از کریر که باید بدانید

سعی کنید فقط در موارد ضروری از کریر استفاده کنید. هنگامی که می خواهید نوزاد را در کریر بخوابانید، حتما یادتان باشد که گودی کریر را با یک پتوی نرم بپوشانید. یک کریر استاندارد بخرید که به بدن نوزاد فشار وارد نکند، زیرا در این سن نوزاد بسیار حساس و ظریف است. پارچه کریر باید با کیفیت و نرم باشد.

سعی کنید کریری انتخاب کنید که وزن کمی داشته باشد. وقتی کودک شما بزرگ ش،د دیگر او را در کریر قرار ندهید، زیرا گردن و بدن او اذیت می شود. هنگام خرید کریر دقت کنید که محافظ سر، گردن و بدن، از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و ایمنی خوبی برای نوزاد ایجاد کند.

در لیست زیر انواع کالسکه و کریر بچه دخترانه و پسرانه برای حمل کودک تک و دوقلو وجود دارد. برحسب سلیقه و نیاز می توانید از میان پرفروش ترین گزینه های زیر، بهترین مدل کالسکه بچه را بررسی ، انتخاب و خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *