لیسته
0

خرید 45 مدل بهترین محافظ یخچال و تلویزیون باکیفیت و [پرفروش] با قیمت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

محافظ یخچال و تلویزیون، یکی از محصولاتی است که باعث می شود طول عمر اين وسايل بيشتر شود. اكثر مشکلات و خرابی این دستگاه ها به دلیل نوسانات برق شهر است. محافظ، با در نظر گرفتن نوسان ولتاژ، در صورت لزوم، جریان برق را قطع کرده و از ورود ولتاژ ناگهانی و زیاد به دستگاه ها جلوگیری می کند. پیشنهاد می کنیم برخی نکات مهم و ضروری را در رابطه با خرید این وسیله کاربردی را به خاطر داشته باشید.

چرا وجود محافظ برای یخچال و تلویزیون ضروری است ؟

محافظ یخچال و تلویزیون در صورت نوسانات برق، از لوازم الکتریکی ما در برابر آسیب محافظت می کند. در حقیقت، به حداقل رساندن خطر سوختگی و آسیب به وسایل برقی کمک می کند. وقتی ولتاژ برق کم و زیاد باشد، این دستگاه، مانع از ورود برق به یخچال و تلوزیون می شود و از آسیب احتمالی آن جلوگیری می کند.

توجه داشته باشید، بسیار از محصولات مانند تلویزیون ها که در شهرهایی مانند بانه با قیمت پایین تری فروخته می شوند، هیچگونه گارانتی نداشته و نیازمند استفاده از یک محافظ خوب برای جلوگیری از خرابی و ضرر است.

قبل از خرید این دستگاه باید چند نكته را در نظر بگيريد. زیرا محافظ، ویژگی هایی دارد که با دانستن آن ها می توان خريد بهتری انجام داد. برای بررسی این نکات با ما همراه باشید.

محافظ تلویزیون بانه ای

در خرید محافظ یخچال و تلویزیون چه نکاتی وجود دارد ؟

از يک محافظ ولتاژ مشترک، برای همه لوازم خانگی ها نبايد استفاده كرد. بسته به نوع وسايل بهتر است محافظ مربوطه را خریداری کنید. به عنوان مثال، برای یخچال ها و تلویزیون ها، باید از محافظ یخچال و تلویزیون استفاده كرد كه آسيب نبيند.

همچنین توجه به کیفیت محافظ بسیار اهميت دارد. شرکت های معتبر همیشه برای ایجاد اعتماد در بین مشتریان خود، محصولات با کیفیت و خوبی تولید می کنند. بنابراین بهتر است به برند محافظ دقت كنيد.

مراقب باشید از محافظ های كلی استفاده نکنید. زیرا برای یخچال و تلویزیون، اثر كمتری نسبت به محافظ خودشان دارد.

UL 1449 یک استاندارد مهم و ضروری است، كه حتما بايد روی بدنه ی محافظ ببينيد. پس حتماً به آن توجه داشته باشيد.

هنگام خريد محافظ، دقت كنيد محصولی با ضمانت بخريد. گارانتی به شما اطمینان می دهد که محصول تا چه مدت دوام خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر محافظ 5 سال گارانتی داشته باشد، می توانید به مدت 5 سال با خیال راحت و بدون نگرانی ازش استفاده کنید. در این مدت، اگر محافظ عيبی كند كه شامل گارانتی باشد، می توانید برای حل مشکل از گارانتی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که محافظ دارای چندین پورت است. به عنوان مثال، برای محافظ تلویزیون بايد از محصولات شش پورت استفاده کنید.

محافظ يخچال بايد دو پورتی باشد. به اين محصول نبايد دو راهی يا چند راهی وصل كنيد. زیرا انجام این کار باعث کاهش عملکرد محافظ و همچنین باعث جرقه و آتش سوزی می شود.

طول کابل محافظ یخچال و تلویزیون نیز بسیار اهميت دارد. محافظ ها معمولاً كابل هايی با طول يک، دو و پنج متری دارند.

توجه به شکل پورت های محافظ

همچنین باید به شکل پورت ها توجه کنید. پورت محافظ باید با آداپتور برق سازگار باشد. اگر آداپتور یخچال یا تلویزیون شما بزرگ است، هنگام خرید محافظ این مورد را در نظر بگیرید و محصولی كه پورت ها در آن با فاصله ی بيشتری قرار دارند، بخريد.

موارد دیگری که باید هنگام خرید محافظ در نظر بگيريد عبارتند از: حداکثر توان قابل پشتیبانی، حداکثر جریان انتقالی، ولتاژ ورودی، حداقل و حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان، زمان تاخیر محافظ برق و جنس بدنه.

نمونه ای از یک محافظ تلویزیون و یخچال باکیفیت و حرفه ای

 

بهترین برندهای محافظ تلویزیون و یخچال در بازار کدام است ؟

شركت ها و برند های با كيفيت و معروف ایرانی محافظ یخچال و تلویزیون عبارتند از: آریا، سارا، پارت، فاراتل، جهان ‌الکتریک، تیراژه، کاوه، برق سفید، تکسان، پارت الکتریک، بیسان، هادرون، میکرو و خیام الکتریک! هر یک از این مارک ها خدمات و گارانتی خاص خود را ارائه می دهند، که می توانید هنگام خرید بررسی کنید. پیشنهاد می کنیم انتخاب و خرید خود را از میان این برندهای محبوب و شناخته شده در بازار انجام دهید.

برخی از مدل ها جريان برق را كنترل نمی كنند، فقط نقش سه راهی و تقسیم برق را دارند. بنابراین از خرید این مدل ها خودداری کنید. انواع محافظ برق ایمن و کارآمد با قابلیت های گوناگون، در ليست زير موجود است، که می توانید مناسب ترين آن را از ميان مدل های زير انتخاب كنيد.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *