لیسته
0

خرید 40 مدل تفنگ اسباب بازی ترقه ای سرگرم کننده [پرفروش] و ارزان قیمت

5/5 - (1 امتیاز)

تفنگ اسباب بازی يک وسيله تفريحی برای كودكان مخصوصا پسر بچه ها است. این تفنگ ها ، یک وسیله سرگرمی مهیج و عالی بوده و مناسب هدیه دادن و سرگرم کردن کودکان است. برای تهیه این اسباب بازی بهتر است برخی نکات را رعایت کنیم.

منظور از تفنگ اسباب بازی چیست؟

تفنگ اسباب بازی يك وسيله سرگرمی برای كودكان مخصوصا پسر ها است. امروزه اسباب بازی ها دچار تغییراتی شده که تفنگ هم دچار تغییرات فراوانی در طراحی و تولید شده است. امروزه مدل های گوناگون و زیادی از اسباب بازی ها موجود است که نمونه واقعی آن ها با نمونه اسباب بازی آن ها از نظر شکل ظاهری هیچ تفاوتی ندارد.

چگونه یک تفنگ اسباب بازی مناسب انتخاب کنیم ؟

در حال حاضر شرکت های سازنده اسباب بازی ها مدل ها و اقسام گوناگون اسباب بازی را شبیه مدل های واقی تولید میکنند. برای تهیه این وسیله سرگرمی بهتر است به بعضی نکات و ویژگی ها توجه داشته باشیم.

نکته مهم در خرید تفنگ که باید مورد توجه قرار بگیرد، سن کودک است. یعنی سن کودکی که قرار است تفنگ برای آن خریداری شود و با محصول تناسب داشته باشد. تفنگ های موزیکال و بادی برای کودکان با سن کم و مدل های جدی تر و واقعی تر برای کودکان با سن بیشتر مناسب است. انواع تفنگ ها عبارتنداز: کلاشینکف، هفت تیر، کلت، مسلسل و… که انتخاب و خرید هر کدام برای کودک به سلیقه و نظر شما بستگی دارد.

جنس بدنه تفنگ

جنس بدنه محصول، نکته مهمی است که در خرید محصول باید مورد توجه قرار بگیرد. برای کوکان با سن کمتر دقت کنید جنس محصول مورد نظر پلاستیکی باشد، چون جنس های سخت تر و محکم تر برای کوکان خطر آفرین است.

نکته مهم دیگر که باید به آن توجه شود، ابعاد و وزن محصول است که با توجه به سن و توان جسمی کودک باید تهیه شود. تفنگ اسباب بازی به خاطر تغییراتی در سال های اخیر کرده است، در بعضی موارد ابعاد و وزن بزرگتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد.

تفنگ ها به دو صورت هستند: 1- قابلیت تیر اندازی دارند 2- قابلیت تیر اندازی ندارند که انتخاب و خرید آن ها کاملا به سلیقه و نظر شما بستگی دارد.

نکات مهم در خرید تفنگ اسباب بازی

نکته مهم دیگر در خرید تفنگ که باید به آن توجه داشت، مدل تیراندازی تفنگ است، که انواع متفاوتی دارد: آبپاش، ترقه ای، بادی و ساچمه ای.  اگر مدل تفنگ شما ساچمه ای باشد یا تیر داشته باشد در صورت برخورد با بدن درد دارد و ممکن است خطر آفرین باشد پس در هنگام بازی با تنفگ مراقب خود مخصوصا چشم ها باشید. پس انتخاب و خرید آن ها به سلیقه و نظر شما بستگی دارد.

امروزه تفنگ ها مدل ها و اقسام گوناگونی دارد. بعضی مدل ها موزیکال هستند و با باتری کار میکنند و بعضی دیگر به صورت ساده هستند که با گذاشتن تیر داخل خشاب میتوان با آن تیراندازی کرد.

بعضی تفنگ ها دارای امکاناتی از جمله دوربین شکاری، دست بند، چراغ قوه، نارنجک و موارد دیگر هستند که قطعا در قیمت محصول نیز تاثیر می گذارند.

تفنگ ها در مدل ها و انواع گوناگونی مثل پلاستیکی و ترقه ای وجود دارند که در لیست زیر قرار دارند. با توجه به سلیقه و نوع تفنگ و بودجه مورد نظر می توانید از میان مدل های زیر ، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *