لیسته
0

خرید 43 مدل بهترین مارک تثبیت کننده آرایش یا فیکساتور [باکیفیت] و ارزان قیمت

5/5 - (1 امتیاز)

تثبیت کننده آرایش یا فیکساتور، بهترین راه برای ماندگاری بیشتر آرایش صورت است. خانم ها معمولاً پس از آرایش، با این مشکل روبرو می شوند که پس از مدتی آرایش صورت از بین می رود. به همین دلیل، استفاده از این محصولات و فیکساتورها، برای افزایش دوام آرایش ضروری است. می توانید این محصول را به صورت انواع اسپری و پودری بخرید.

تثبیت کننده آرایش چیست ؟

تثبیت کننده آرایش، بهترین گزینه برای افزایش کیفیت آرایش است. ممکن است شما هم این مشکل را داشته باشید که آرایشتان پس از چند ساعت، از کیفیت اصلی برخوردار نباشد و از بین رفته باشد. بنابراین، با کمک تثبیت کننده آرایش، می توان ماندگاری آرایش را بسیار افزایش داد.

بهترین تثبیت کننده آرایش

این محصول که به آن فیکساتور نیز گفته می شود، به محض اتمام آرایش، روی پوست استفاده می شود، تا از پاکسازی مواد آرایشی جلوگیری کرده و ماندگاری آن بیشتر شود.

پرایمر، محصول دیگری است که برای تثبیت آرایش مورد استفاده قرار می گیرد. که توسط بسیاری از متخصصان توصیه می شود. درست است که پرایمر باعث ماندگاری بیشتر آرایش نیز می شود، اما تأثیر اسپری ها، بیش از این است.

این محصول می تواند به صورت اسپری باشد و یا می توانید از انواع پودرها استفاده کنید. اسپری بسیار موثر است؛ به گونه ای که دیگر نیازی به انجام سایر ترفندهای زیبایی نداشته باشید.

در انتخاب تثبیت کننده آرایشی مناسب چه مواردی را رعایت کنیم ؟

انتخاب درست محصول گزینه ای بسیار مهم است. افراد مختلف دارای انواع مختلف پوست هستند. بنابراین لازم است متناسب با نوع پوست، مناسب ترین محصول را خریداری کنید. اگر پوست خشک دارید، از خرید و استفاده از مدل هایی بر پایه الکل خودداری کنید. زیرا الکل باعث خشکی، حساسیت و تحریک پوست بیشتر پوست می شود. بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که دارای ترکیبات مرطوب کننده هستند، و در عین حال باعث ترمیم پوست می شود و ماندگاری آرایش را بیشتر می کند.

اگر پوست چربی دارید، از انواعی از این محصول استفاده کنید، که چرب نباشند. به این ترتیب، منافذ پوست پر نمی شوند. شما همچنین باید یاد بگیرید که چگونه از اسپری تثبیت کننده ی آرایش به طور صحیح استفاده کنید، تا سلامتی و ظاهر پوست شما نسبت به قبل بهبود بخشد.

چگونه از تثبیت کننده آرایش استفاده کنیم ؟

این محصول به چندین روش قابل استفاده است و استفاده از آن بسیار ساده است:

ابتدا می توانید یک اسپری تثبیت کننده ی آرایش را روی اسفنج اسپری کنید و قبل از آرایش می توانید یک اسفنج آغشته به تثبیت کننده را روی پوست خود بزنید. این حرکت باعث ایجاد ثبات در آرایش می شود.

همچنین می توانید آن را روی برسی که با آن سایه چشم می زنید، اسپری کنید. به این دلیل که سایه های پودری معمولاً پس از استفاده، می ریزند و آرایش را خراب می کنند. به این ترتیب، سایه ی چشم در طول روز بدون مشکل، ثابت می ماند و از ایجاد چین و چروک روی پلک های شما جلوگیری می کند. البته فراموش نکنید که اگر پشت پلک شما، پس از استفاده از ثابت کننده خیس شد، کمی صبر کنید تا خشک شود و سپس از سایه استفاده کنید.

با نبود فیکساتور نیز می توانید یک آرایش خوب و جذاب را داشته باشید و گزینه کاملا ضروری نیست، اما با این حال وجود آن می تواند کیفیت آرایش شما را بالاتر ببرد.

بهترین برندهای فیکساتور در بازار

حتی می توانید این اسپری را روی برس کانسیلر نیز اسپری کنید. این امر باعث می شود، تا کانسیلر به راحتی زیر چشم پخش شود. نواحی زیر چشم نیز آب رسانی می شوند. همچنین، به جلوگیری از چین و چروک زیر چشم، در طول روز کمک می کند. از جمله مارک های دارای مجوز تولید لوازم آرایشی، توسط وزارت بهداشت، عبارتند از: گلدن ‌رز، پلکس، کنویس، سیوره، لورآل، مریدا، بیوتی سیتی و هانتین که پیشنهاد می کنیم انتخاب و خرید خود را از میان این برندهای محبوب و شناخته شده در بازار انجام دهید.

انواع اسپری و پودر تثبیت کننده ی آرایش در مدل های گوناگون با بهترین کیفیت، در لیست زیر موجود است. براساس سلیقه و نیاز خود، می توانید بهترین تثبیت کننده آرایش را از میان پرفروش ترین گزینه های زیر، خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *