لیسته
0

خرید 44 مدل بهترین تخته وایت برد دانش آموزی [باکیفیت] و ارزان قیمت

5/5 - (1 امتیاز)

تخته وایت برد، یکی از بهترین ابزارهای آموزشی است، که در ابتدا بسیار گران بود و البته خیلی کم پیدا می شد. حتی پس از تولید و ورود آن به بازار، تخته های گچی هنوز برای مدت طولانی محبوب بودند و افراد کمی تخته وایت برد می خریدند. سرانجام، پس از حدود 30 سال، تخته های سفید وارد محیط های آموزشی شدند. امروزه تعداد کمی از افراد از تخته های گچی استفاده می کنند.

از این تخته ها برای نوشتن در مکان های آموزشی و محیط های دانشگاهی استفاده می شود و اساتید با ماژیک روی آن ها می نویسند. تخته هایی که قبلاً در چنین محیط هایی استفاده می شد، گچی بود و به تخته سیاه معروف بود. جالب است بدانید که ایده اختراع این دستگاه ابتدا در ذهن عکاسی به نام مارتین هیت شکل گرفت. پیشنهاد می کنیم برخی نکات مهم و کاربردی را در رابطه با خرید این تخته ها به خاطر داشته باشید.

تخته سیاه و تخته وایت برد

تخته وایت برد چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟

بعد از تخته های گچی، تخته وایت برد در مدارس و دانشگاه ها استفاده شد. البته زمان زیادی طول کشید تا تخته وایت برد، جای تخته سیاه را بگیرد. تخته های گچی مشکلات زیادی داشتند. ذرات گچ باعث ایجاد حساسیت و ایجاد مشکل در ریه ها می شدند. این یکی از دلایل محبوبیت زیاد تخته وایت برد بود.
اولین مدل های این تخته، دارای سطح ملامین بودند و برای خرید آن ها باید پول زیادی می پرداختید. پس از مدتی استفاده از این تخته ها، جای ماژیک روی آن ها باقی ماند و این لکه ها به سختی پاک می شدند، پس از مدتی باعث می شد تخته عملکرد خوبی نداشته باشد.

کمی بعد، نسل جدیدی از تخته ها با کمک ورق های مغناطیسی ایجاد شد، که کیفیت خوبی داشت. مزیت این مدل ها، قیمت ارزان آن ها بود. در ادامه دلایل محبوبیت این تخته ها را بررسی می کنیم.

چرا تخته وایت برد گزینه بهترین نسبت به تخته های گچی است ؟

بر خلاف گچ که باعث ایجاد حساسیت می شد، ماژیک تخته سفید، به ریه آسیبی نمی رساند. هنگامی که قرار است با ویدئو پروژکتور، فیلم آموزشی ببینید، می توانید فیلم را روی وایت برد بیندازید و نکات مهم را، روی آن مشخص کنید. همچنین ماژیک باعث خستگی کمتر دست، در مقایسه با گچ می شود.

تنوع رنگی در نوشتن

گچ ها تنوع رنگ چندانی نداشتند، اما ماژیک ها رنگ های مختلفی دارند. قابلیت حمل این تخته ها، یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است، حتی می توان از آن در خانه استفاده کرد. سطح تخته به راحتی تمیز می شود و به راحتی با یک حوله پاک می شود. همچنین نگهداری از ماژیک بسیار ساده تر از گچ است. می توانید ماژیک های خود را در جا مدادی بگذارید.

مهمترین نقطه ضعف های تخته وایت برد چیست ؟

اکنون که ما در مورد جنبه های مثبت تخته وایت برد صحبت کردیم، باید عادلانه از معایب آن نیز بگوییم. ماژیک از نظر قیمت، گرانتر و پر مصرف تر است. اگر تخته را در محیطی بسیار آفتابی یا روشن بگذارید، به دلیل سطح شفاف آن، نور منعکس شده و محتویات و نوشته های تخته دیده نمی شود. برخی از افراد به بوی ماژیک حساسیت دارند.

در مقایسه با تخته های گچی، نوشته روی تخته کوچکتر است و گاهی اوقات افراد پشت کلاس نمی توانند به راحتی نوشته های تخته را ببینند. در کشور ما و در محیط های دانشگاهی، ماژیک به راحتی در دسترس مردم نیست و گاهی دانش آموز، دانشجو یا معلم مجبور است ماژیک را خودش بخرد.

انواع تخته وایت برد ایستاده مغناطیسی، برای کلاس های آموزشی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در لیست زیر موجود است. بر اساس امکانات مورد نیاز و بودجه مورد نظر، می توانید بهترین تخته وایت برد را بخرید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.