قسمت 8 فصل آخر اضافه شد.

سریال ایرانی پوست شیر تمامی قسمت ها با کیفیت عالی و حجم نیم بها

دانلود سریال پوست شیر

کارگردان: جمشید محمودی | ژانر: درام – جنایی | تولید: 1401 | انتشار: سال 1402

تعداد قسمت‎ها: 3 فصل 8 قسمتی اپیزود | کیفیت: 480p – 720p – 1080p – 1080HQ – BlueRay

فرمت: MP4 | ویژه نمایش خانگی | تهیه کننده: نوید محمودی

لینک دانلود

حجم دانلود نیم بها

قسمت 1 فصل اول

قسمت 2 فصل اول

قسمت 3 فصل اول

قسمت 4 فصل اول

قسمت 5 فصل اول

قسمت 6 فصل اول

قسمت 7 فصل اول

قسمت 8 فصل اول

قسمت 1 فصل دوم

قسمت 2 فصل دوم

قسمت 3 فصل دوم

قسمت 4 فصل دوم

قسمت 5 فصل دوم

قسمت 6 فصل دوم

قسمت 7 فصل دوم

قسمت 8 فصل دوم

قسمت 1 فصل سوم

قسمت 2 فصل سوم

قسمت 3 فصل سوم

قسمت 4 فصل سوم

قسمت 5 فصل سوم

قسمت 6 فصل سوم

قسمت 7 فصل سوم

قسمت 8 فصل سوم

5/5 - (1 امتیاز)

سریال پوست شیر یکی از موفق ترین سریال های چندسال اخیر شبکه نمایش خانگی است مخاطبان بسیاری به تماشای آن نشستند. این سریال با مضمون درام و جنایی اثری به کارگردانی جمشید محمودی با بازی ستارگانی مانند شهاب حسینی و هادی حجازی فر است. پوست شیر در سه فصل 8 قسمتی از پلتفرم فیلم نت منتشر شد.

داستان سریال پوست شیر

داستان سریال در رابطه با نعیم است که نقش آن را هادی حجازی فر بازی کرده است. طی حادثه ای، نعیم به 15 سال حبس محکوم می شود و پس از آزادی خود، دختر خود ساحل دچار حوادث و بحران های عجیب و غریبی می شود که ریشه در گذشته نعیم دارد. در این بین، یک کاراگاه حرفه ای به نام محب (شهاب حسینی) پیگیر شکایات و حوادثی است که برای نعیم اتفاق افتاده است. آخر داستان پوست شیر و حوادثی که طی آن می افتد، شما را متعجب خواهد کرد.

بازیگران پوست شیر

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی و بهزاد خلج از هنرمندانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

آخرین اخبار سریال

مدتی پس از اتمام پخش پوست شیر، صفحه اینستاگرام این سریال، با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کرد که چهارشنبه های پوست شیر ادامه دارد. به احتمال زیاد یک اسپین آف ویژه از یکی از شخصیت های این سریال ساخته و منتشر خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم این سریال درام و جذاب را از دست ندهید ! اگر چهارشنبه های جذاب این سریال را از دست داده اید، نگران نباشید، حالا با اتمام پخش، تمامی قسمت های پوست شیر در دسترس شماست !