قسمت 18 (پایانی) اضافه شد.

سریال ایرانی قهوه ترک تمامی قسمت ها با کیفیت عالی و حجم نیم بها

سریال قهوه ترک

کارگردان: علیرضا امینی | ژانر: اجتماعی، درام، خانوادگی | تولید: 1401 | انتشار: سال 1402

تعداد قسمت‎ها: 15 اپیزود | کیفیت: 480p – 720p – 1080p – 1080HQ – BlueRay

فرمت: MP4 | ویژه نمایش خانگی | تهیه کننده: محمد شایسته

خلاصه داستان : سارا دختر پرستار ایرانی در طی یک حادثه پزشکی، قاتل شناخته شده و قصد دارد تا با مهاجرت به ترکیه، به دوست مجازی خود بیپوندد…

لینک دانلود

حجم دانلود نیم بها

قسمت 1

قسمت 2

قسمت 3

قسمت 4

قسمت 5

قسمت 6

قسمت 7

قسمت 8

قسمت 9

قسمت 10

قسمت 11

قسمت 12

قسمت 13

قسمت 14

قسمت 15

قسمت 16

قسمت 17

قسمت 18

5/5 - (2 امتیاز)

سریال قهوه ترک، اولین تجربه کارگردانی علیرضا امینی در شبکه نمایش خانگی است. پیش از این نیز در فیلم هایی همچون ویلایی ها و دسته دختران کارگردانی امینی را دیده ایم که آثار موفقی به شمار می روند. داستان و روند این سریال جدید و متفاوت است و انتظار می رود تا اثری جذاب را از این کارگردان شاهد باشیم. همچنین تهیه کنندگی قهوه ترک را محمد شایسته برعهده داشته است که پیش از این آثاری مانند میخواهم زنده بمانم و زیر نظر را کار کرده است.

داستان سریال قهوه ترک

قهوه ترک یک مجموعه جذاب در ژانر اجتماعی است که روایتگر زندگی یک دختر پرستار است که در پی یک حادثه پزشکی، مجبور به مهاجرت به ترکیه و دیدار با دوستش می شود، اما در این مسیر حوادث و اتفاقات زیادی را تجربه می کند.

بازیگران سریال قهوه ترک

سارا رسول‌ زاده، شاهرخ فروتنیان، مجتبی پیرزاده، حامد بهداد، امیر جعفری، پیام احمدی‌ نیا، بهاره کیان افشار، فرید سجادی حسینی، محمد ولی‌ زادگان، عرفان ناصری، سجاد تابش از بازیگران سریال قهوه ترک هستند. اپیک تن‌ الجای، دیلا اوت، مهمت پولا و سلطان ساروهان نیز از بایگران ترک در سکانس های ترکیه هستند.

یکی از چهره های ویژه این سریال مجتبی پیرزاده است. بازیگری که با هنرنمایی در سریال پوست شیر به محبوبیت بسیار زیادی رسید. این بازیگر نقش پرهام در قهوه ترک را ایفا می کند. همچنین سارا رسول زاده که در این سریال ترانه نام دارد، نقش خواهر دوقلو خود به نام طنین را نیز ایفا می کند.

سریال قهوه ترک چند قسمت است؟

انتظار می رود این سریال، یک مجموعه 18 قسمتی باشد. در حال حاضر 18 قسمت از قهوه ترک منتشر شده است.

تاریخ پخش قهوه ترک

قهوه ترک از چهارشنبه 3 خرداد از طریف پلتفرم فیلم نت شروع به پخش کرده است. این سریال چهارشنبه ها ساعت 8 صبح منتشر می شود.