قسمت 6 اضافه شد.

سریال ایرانی زخم کاری 2 : بازگشت تمامی قسمت ها با کیفیت عالی و حجم نیم بها

دانلود سریال زخم کاری 2: بازگشت

کارگردان: محمد حسین مهدویان | ژانر: درام – جنایی | تولید: 1400 | انتشار: سال 1402

تعداد قسمت‎ها: — اپیزود | کیفیت: 480p – 720p – 1080p – 1080HQ – BlueRay

فرمت: MP4 | ویژه نمایش خانگی | تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان

لینک دانلود

حجم دانلود نیم بها

قسمت 1

قسمت 2

قسمت 3

قسمت 4

قسمت 5

قسمت 6

5/5 - (1 امتیاز)

زخم کاری ۲ : بازگشت به طور رسمی از 17 شهریور 1402 وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. این سریال محبوب و جذاب، پس از موفقیت چشمگیر فصل اول خود، اکنون بینندگان را منتظر فصل جدید کرده است. ماجراهای جذاب مالک و جنگ قدرت بر سر پول ! نمایش درخشان بازیگران این سریال در فصل اول، از جمله جواد عزتی در نقش مالک و رعنا آزادی ور در نقش سمیرا، مدیران فیلمیو را به ساخت فصل جدید این سریال ترغیب کرد. فصل جدید زخم کاری نیز به کارگردانی محمدحسین مهدویان کارگردانی شده است.

داستان فصل دوم سریال زخم کاری

در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد ! تا شروع پخش سریال و قسمت های اولیه، نمی توانیم به طور کامل از روند و داستان سریال در این فصل مطلع شویم، اما چیزی که مشخص است، این بار یک جنگ و آشوب داخلی برای پول و قدرت در میان اطرافیان مالک به راه افتاده است.

بازیگران سریال زخم کاری 2

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی،کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک از هنرمندانی هستند که در فصل دوم زخم کاری حضور دارند.

زمان پخش سریال زخم کاری 2

اولین قسمت از سریال زخم کاری 2 با عنوان بازگشت، جمعه 17 شهریور ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. آخر هفته های جذاب با زخم کاری 2 !

تیزر زخم کاری فصل دوم